enfitresa

Alla inlägg den 28 februari 2018

Av Emma - 28 februari 2018 12:19

Jag kanske överdriver men jag är så less på det nu!
Igår kom det hem papper från ortopeden att han helt plötsligt ska han ringa mig 2 dagar senare än vi kom överens i telefonen. Så jävla besviken! Ringde till kliniken igen och ifrågasatte varför det blev så. Men nån annan fick min tid direkt efter vi pratat i telefon för att denne inte kunde sin tid... och eftersom dom inte hade skickat tiden till mig än så ansåg dom visst att det var okej att göra så! Jävla sätt!
Arg och besviken när man kämpar sig igenom vardagen med dessa smärtor som begränsar en konstant i vardagen!
Måtte tiden och planeringen sedan gå undan så jag kan få leva som vanligt igen!

Just nu är motivationen lika med noll men viljan är så jäkla stark...

Puss & Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards