enfitresa

Alla inlägg den 4 april 2018

Av Emma - 4 april 2018 09:42

Igår höll jag vilodag. Tvättade och tog det lugnt. Lagade en god kycklingfärslasage. Till och med maken tyckte om det! Så den kommer ätas igen :) tänkte testa med nötfärs någon dag med.

Idag blev träningen uppskjuten till i eftermiddag/kväll då sonen blivit sjuk igen. Stackare som inte får vara frisk!

Men det blir träning idag och då tänkte jag träna triceps och bröst och crossen ofc :)

Igår fick jag frågan om jag fått ner i vikt. Fy vad kul det är att höra att ens hårda jobb och slit syns. Jag ser det och känner det och egentligen räcker det men det är juh alltid kul att få höra. Det är bl.a det som håller en fortsatt motiverad.

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards