enfitresa

Alla inlägg den 17 april 2018

Av Emma - 17 april 2018 19:17

Denna helgen har det varit tufft med motivation och kost.
Tränat har jag men inte lika hårt som vanligt.
Sen har tyvärr suget om kvällarna vunnit...
Men idag bestämde jag mig för att både träna och hålla kosten. Dax att elda på kämpaglöden!

Jag blev medlem i viktväktarna den 26 mars. Men har inte helt strikt kommit in i det efter påsken med idag börjar det på riktigt igen. Jag har inte slarvat mycket men inte heller varit strikt hela tiden. Min vecka är fortfarande fredag-fredag. Så invägningen kommer ske fredagar fortfarande.

Anledningen till att jag börjat med viktväktarna är att jag inte orkar hålla på med att räkna kalorier och allt tänkande kring det. Det är lättare med vv mat som hela familjen kan äta av och bäst av allt - jag kan äta allt och ändå gå ner i vikt.
Lite mer recept och sådant kommer introduceras i bloggen fram över.
Idag har jag hållt mina 23 sp! Känns jätte bra.

Var på gymmet med min granne i eftermiddags. Det blev ett axel pass idag.
Värmde upp med 5 min intervaller på crossen.
Axelpress 20 kg 10 st x 3 set
Axel lyft åt sidorna och framåt
4 kg 10 st x 3 set
Avslutade med 30 min intervaller på crosstrainern.

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards