enfitresa

Alla inlägg den 22 april 2018

Av Emma - 22 april 2018 19:22

Hej alla!
Jag har inte glömt bort bloggen eller er. Har bara varit intensiva dagar!
I torsdags hade jag vilodag och träffade min sjukgymnast!

Fredagen bjöd på ett tricep och bröst pass, sjukt jobbigt då gymmet var full proppat med folk och så himla varmt!
Ville ge upp flera gånger när jag körde mitt intervall pass på crosstrainern. Men jag genomförde mina 30 minuter!
Fredag innebär även viktdag! -0,8 kg till min förvånad men så glad!

Igår morse blev det ett bicep och rygg pass.
30 min intervaller på crossen.
Börjar äntligen känna att jag fått lite mer styrka i mina armar.
Kvällen bjöd på en ute på stan för att fina en mycket fin väns födelsedag. Toppen kväll i gott sällskap :)

Ikväll blev det ett ben/rump pass med grannen. Har bara chillat hela dagen
Vilket jag kände behövdes.
Serierna har rullat på tvn och vi har bara njutit!

Puss & Kram
understruken text

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards