enfitresa

Alla inlägg den 24 maj 2018

Av Emma - 24 maj 2018 13:02

Fy vad tråkigt, 2 dagar i rad har träningen inte blivit av...

Privatlivet har gått före såklar. I tisdags var det sjukgymnast tid för mig och efteråt skulle ett av barnen iväg och det drog ut på tiden så det blev sen middag och jag var så slut i kroppen efter stressen att komma iväg efter jobb.


Igår när jag satt på tåget blev det försenat och lämnade perrongen 4 min senare. Men väl utrullade från Lund C så stannade vi och det slutade med att tåget var mint 45 min sen till Malmö C. Så jag var hemma först närmre 17.30 Maten var inte redo så jag fick köra och köpa mat, tyvärr blev det MAX men ibland får det bli så. Sprängde mina points igåroch idag får jag leva snåt.


Hoppas på att komma iväg till gymmet ikväll men tvättar så får se hur jag kan parera det...


Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards