enfitresa

Alla inlägg den 8 mars 2018

Av Emma - 8 mars 2018 14:12

Igår blev dagen inte alls som planerat.
Det började med att jobbet ringer upp mig och frågade om jag kunde jobba natt istället 2 pass och inte mins ordinarie morgon pass, vilket jag tackade ja till för det underlättar för min fot. Men då insåg jag sedan att jag kommer inte ?kunna? träna eftersom jag inte hinner vila något idag eftersom barnen var lediga pga studiedag... och behöver ha lite energi inför jobb natten. Men alla fall... Så jag och min syster hade planerat att tillsammans med våra barn skulle vi åka skridskor men tiderna matchade inte vår planering. Så det blev en tur till Vanningen i Vellinge och bada istället. Men det kändes som ett helt träningspass att underhålla kidsen på badet.

Maten igår blev däremot bra, bortsätt från middagen.
Till lunch blev det en sallad från Willys med lite kyckling i - ca 500 kcal
Till middag blev det traditionellt kina mat på årsdagen - om vi inte går ut och äter.
Åt mindre av riset för att kunna äta mer av annat men jag åt väl kanske för 800 kcal
På för natten på jobb blev det kaffe och några osötade skorpor. Så åter igen låg jag runt 1500 kcal i intag.

Idag har jag kört lite hemma övningar innan jag åt lite lunch. Idag blev det kycklingbiff och spetskål med lite bbq sås till, kanelkaffe och vitamin. Till middag blir det nacho tallrik och sedan ikväll några skorpor på jobb. Frukosten åt jag påväg hem från jobbet imorse det fick bli en lite kvarg utan tillsatt socker på bussen.

Imorgon är planen att försöka klara 60 min intervaller på crosstrainern.... heja heja

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards