enfitresa

Alla inlägg den 12 mars 2018

Av Emma - 12 mars 2018 16:49

Idag blev det vilodag, lite mot min vilja men hade migrän igår och fick bli hemma från jobb idag. Migränen är över med har en huvudvärk som inte riktigt ger med sig. Tror jag druckit för lite vatten i helgen.

Idag har jag nästan fått i mig 2 L vatten hit tills. Dessa dagar då jag inte tränar måste jag vara extra noga med kosten och det har gått jätte bra idag.

Till frukost blev havregrynsgröt med jordnötssmör. 1/2 dl havre, 1 dl vatten och 30g jordnötssmör - 236 kcal
Lägger upp bild längre ner på vilket jordnötssmör jag använder.

Lunchen blev rester från gårdagens oxroulader med stekt vitkål - 566 kcal

Till middag blev det halvfabrikat, som jag brukar försöka undvika. Men barnen ville ha fiskpinnar och jag äter inte det. Maken är inte hemma ikväll så då fick det bli såhär.
100g delikatess köttbullar från Ica, 100 g potatis som jag gjorde mos på med 1 msk smör och 1 msk mjölk och en klick bbq sås till bullarna - 434 kcal

Resten av denna måndag blir det soffläge och ladda batterierna inför morgondagens arbete.

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards