enfitresa

Alla inlägg den 9 mars 2018

Av Emma - 9 mars 2018 12:14

Nu har jag jobbar klart mina nätter. Det är helt klart bättre för min fot men det rubbar lite min planering med kost och träning.
Tanken var att väga mig idag men det får bli imorgon. Det blir fel om jag gör det efter en jobb natt då jag äter och dricker så blir inte utgångsläget det samma som annars.

Nu är jag hemma från gymmet! Blev 30 min intervall på crosstrainern och sedan tränade jag magen och avslutade med lite cykling.
Imorgon ska jag dela med mig om hur jag kör mins intervaller på crosstrainern.

Nu ska jag äta upp min inte så exluciva lunch, vila lite och ladda upp inför fest ikväll!

Puss & Kram

Sallads rester med bulgur och keso ca 300 kcal och smakade bättre än det ser ut ;-)

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards