enfitresa

Alla inlägg den 6 mars 2018

Av Emma - 6 mars 2018 17:38

Idag kom jag iväg till gymmet. Men fy vad tufft det var. Men jag klarade mitt mål 30 min! Det blev ett intervall pass på crosstrainern. När jag slutade träna sist låg jag på motstånd 15 och idag körde jag på 12 och slutförde det med nästan 400 förbrända kcal.
Men det märktes att jag inte är van, inte bara på träningen utan packningen ... glömde både hörlurar och drickflaska haha men överlevde ändå.

Kosten idag har varit bra förutom frukosten. Det var en intensiv morgon med lämna barn i skolan och sedan skulle hunden till veterinären. Så det fick bli en svart kopp kaffe och en vitamin hemma och en PRO pud dryck i bilen. Till lunch käkade jag stekt vitkål med lite soja i, korv och sparris.
Middagen blev creolsk gryta som sonen önskade. Jag åt 2 kokta potatisar till medans familjen hade ris.
Kcal intaget idag hamnar omkring 1500 idag med vilket jag är super nöjd med.

Medans jag fixade middagen slängde jag ihop 4 lunch lådor. 3 med ugnsrostat spetskål och tacofärs gjord på kycklingfärs och en ekologisk god taco krydda jag har hemma och den 4 med spetskål och kyckling färs biff... fick en extra biff över som jag kanske äter ikväll ;-) och till det blir det ett ägg och keso till kvälls fika/mål.

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards