enfitresa

Alla inlägg den 14 mars 2018

Av Emma - 14 mars 2018 22:26

Full rulle hela dagen igen!
Men en bra dag. Jobbat morgon, hämtat sonen i skolan, fixat mat, födelsedags firande hos vänner och tränat.

Familjen önskade falukorv och stuvade makaroner, vilket jag inte äter. Aldrig tyckt om stuvade makaroner. Jag testade något nytt för mig iaf. Skivade sötpotatis i ca 1 cm tjocka skivor och stekte i lite olja & smör. Lite salt och vitpeppar på - omg sååå gott! Ser fram emot matlådan på jobb imorgon kväll!

På gymmet ikväll stod det still i huvudet om vad jag skulle träna. Så körde ett tricep och bröst pass.

Körde tricep maskin 15 kg 10 st x 3 set
Tricep övn. på kabel maskin med rep
12,5 kg 10 st x 3 set
Testade en ny övning för mig på kabel maskinen för tricep men vet inte vad den heter, ska försöka googla lite på den så jag kan få in en bra teknik.
Bröst press 25 kg 10 st x 3 set
Och en annan bröst maskin som jag inte vet vad den heter
15 kg x 10 st x 3 set
Givetvis körde jag mitt intervall pass på crossen med ;-)

Imorgon ringer äntligen ortopeden!
Sen blir det ett besök hos sjukgymnasten.
På återseende imorgon!

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards