enfitresa

Alla inlägg den 25 mars 2018

Av Emma - 25 mars 2018 10:22

Då har helgen snart passerat.
Fredagen blev det födelsedags firande av lillasyster och där med en cheat day för mig!
Vi var på resturang, där vi åt och drack gott. Sen blev det en runda till ett uteställe ochvtog någon drink till innan vi begav oss hem.

Igår fick hon sin present från oss. Sin första tatuering. Det blev en syskon tatuering för oss två och jag fortsatte bygga lite på min ena tatuering med eftersom vi ändå redan var där. Sjukt nöjda!

Igår hann jag dessutom med ett gympass på morgonen. Var på gymmet vid 7 tiden och körde ett bicep/rygg pass. Och 30 min på crossen.
Kändes gött efter att ha svinat lite kvällen innan.

Idag blir det inget träningspass eftersom jag är ensam. Men imorgon kommer äntligen maken hem och även Chelsea! Det ska bli skönt att få samlas hels familjen igen <3

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards