enfitresa

Alla inlägg under mars 2018

Av Emma - 5 mars 2018 09:45

Då sparkar vi igång denna resan!
Tanken är att väga in mig 1 gång i veckan och det kommer ske på fredagar. Med undantag för idag ;-)
Mina mått kommer jag ta 1 gång i månaden.
Jag kommer samman ställa vecka för vecka hur mycket jag gått ner i vikt och mått de veckor det är tid för det.
Bilder kommer oxå läggas ut 1 gång i månaden för att kunna se skillnaden!
Så här har ni mina start siffror! 



Vikt: 91,4 kg

Arm vä: 38 cm
Bröst: 108 cm

Midja: 92 cm
Mage över navel: 101 cm
Rumpa/höfter: 119 cm

Lår: 74 cm
Vad: 42 cm

Denna morgonen har jag planerat in min mat. 

Började med en smoothie som jag sedan kommer lägga ut recept på eftersom det är en smoothie jag ofta gör. Till det tog jag 2 svarta koppar kaffe och vitaminer/zink. Till lunch idag blir det stekt vitkål och en kyckling gryta som jag slängde ihop till familjen nu på morgonen med. Sen tänker jag unna mig en god sallad från Slimfood. Men mer om recept och kcal intag kommer i annat inlägg. Ikväll kanske jag skriver ett inlägg om hur min första dag blivit.


Mina planer och mål för idag är att 

1 - att inte äta något onyttigt.

2 -  köpa gymkort

3 - lämna blod på blodcentralen 


Tyvärr kommer jag inte hinna träna idag eftersom gymmet inte är bemannat förrän kl 12 och jag börjar jobba kl 13.30 -22.00 så det blir lite tajt med tid. Imorgon kör jag mitt första gym pass på säkert 3 månader...

I nästa inlägg kommer det mina första bilder på denna resan, första gången jag blottar ut mig helt på detta viset så ber er snällt att har ni inget snällt att säga så skit heller i att säga något alls.


Puss & Kram

Av Emma - 4 mars 2018 16:45

Imorgon är det dax att på börja min resa.

Jag kommer lägga upp min start med att för första gången i mitt liv blotta ut mina mått och min vikt. Sen kommer jag även att dela med mig av mina start bilder.
Mina mål för kommande vecka och mitt första del mål.

Hur känner jag in för detta då.... Jag kan ärligt säga att min motivation är lika med noll! Jag kommer att få tvinga mig igenom första veckan och kanske även den 2:a veckan... Men med resultat kommer min motivation komma. Jag har alltid samma problem eller vad man ska säga. Men jag är redo. Jag kan och vill inte ha det såhär längre. Jag behöver bryta mitt dåliga mönster och må bättre.


Så håll utkick mina vänner för snart smäller det!


Puss & Kram

Av Emma - 2 mars 2018 07:42

I helgen råder det planering!
Jag varken kan eller vill vänta längre på att komma igång med min resa.
Så i helgen gäller det att planera in tränings pass i kommande vecka, väga + mäta mig & planera kosten!!
Så tanken är att köra igång på måndag...
Sen får jag rätta mig efter vad ortopeden kommer att säga när vi väl pratar igen.

Puss & Kram

Presentation


Här kommer ni få följa mig på min resa tillbaka till en välmående kvinna igen!

Här kommer jag dela med mig av min träning, kost och recept. Ni kommer följa mig i mina med- och motgångar.

Instagram - emmasangberg
Snap - babii_emma

Läs mer nedan..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards